Oferta pracy na stanowisko starszego inspektora
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach szuka kandydatów na stanowisko starszego inspektora do spraw organizacji służby oraz analizy stanu bezpieczeństwa Wydział Prewencji. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą oraz do składania aplikacji.
Starszy inspektor
Do spraw: organizacji służby oraz analizy stanu bezpieczeństwa Wydział Prewencji
#administracja publiczna
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1,0
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: Skierniewice ul. Sobieskiego 69
Ważne do 5 marca 2021 roku
Wynagrodzenie zasadniczne - 2894,12 zł brutto
#administracja publiczna
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1,0
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: Skierniewice ul. Sobieskiego 69
Ważne do 5 marca 2021 roku
Wynagrodzenie zasadniczne - 2894,12 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Osoba na tym stanowisku:
-
Wspiera pracę kadry kierowniczej Wydziału Prewencji poprzez bieżące monitorowanie stanu zagrożenia przestępczością.
-
Jako Lokalny Administrator Merytoryczny zarządza Systemem Wspomagania Dowodzenia poprzez kontrolę i modyfikację błędów w danych wprowadzonych przez służbę dyżurną.
-
Koordynuje bieżący stan zagrożenia bezpieczeństwa, poprzez samodzielne opracowywanie analiz na potrzeby dyslokacji służby.
-
Koordynuje dokumentację związaną z gromadzeniem danych statystycznych w zakresie zarządzania siłami i środkami Wydziału Prewencji, efektywności pracy funkcvjonariuszy oraz rozliczania czasu ich służby.
-
Sporządza sprawozdania oraz zestawienia z policyjnych działań w zakresie imprez masowych w celu zapewnienia prawidłowego zabezpieczenia tych imprez.
-
Rozlicza oraz analizuje dane zawarte w systemach policyjnych dotyczące czasu służby funkcjonariuszy Wydziału Prewencji w celu przedłożenia przełożonemu kompleksowych informacji dotyczących sił możliwych do wykorzystania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
Wykształcenie: średnie
-
Doświadczenie zawodowe w obszarze pracy administracyjnej i w obsłudze systemów informatycznych
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
rzetelność,
-
organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
-
współpraca,
-
komunikacja interpersonalna,
-
myślenie analityczne,
-
radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
-
gotowość do poddania się procedurze związanej z wydaniem "Poświadczenia bezpieczeństwa".
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca w godzinach 8.00 -16.00. Praca w systemach informatycznych - przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
Warunki pracy
Praca w godzinach 8.00 -16.00. Praca w systemach informatycznych - przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Rozmowa kwalifikacyjna ( z wymagań podanych w ogłoszeniu) w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach z zachowaniem reżimu sanitarnego. Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona pisemnym testem wiedzy z zakresu wymagań niezbędnych zawartych w treści ogłoszenia.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-15
Przewidywany czas zastępstwa do: 2021-12-31
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
Rozmowa kwalifikacyjna ( z wymagań podanych w ogłoszeniu) w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach z zachowaniem reżimu sanitarnego. Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona pisemnym testem wiedzy z zakresu wymagań niezbędnych zawartych w treści ogłoszenia.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-15
Przewidywany czas zastępstwa do: 2021-12-31
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
-
CV
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 5 marca 2021
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74821"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach
ul. Sobieskiego 69
96-100 Skierniewice
Zespół ds. Dyscyplinarnych, Kontroli, Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 843-1232
47 843-1236
do 5 marca 2021
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74821"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach
ul. Sobieskiego 69
96-100 Skierniewice
Zespół ds. Dyscyplinarnych, Kontroli, Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 843-1232
47 843-1236
-
Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2021
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Szczerbakowicz Łukasz
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ld.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
-
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane